Årsmöten i föreningen

Storföreningen

Alla medlemmar i föreningen kallas härmed till årsmöte lördagen den 13 april kl 13:00. Mötet går av stapeln på Hotell Olof i Åseda. Förutom det formella årsmötet bjuder vi på en enklare förtäring. Det kommer efter det även att ges information om verksamheten samt en överraskning. Mötestid anpassad för att passa tåg/buss via Växjö från övriga landet. Vi önskar alla medlemmar varmt välkomna!

Lokalavdelning Skåne/Danmark

Årsmøde i lokalafdeling Skåne/Danmark afholdes lørdag 9. marts kl. 14.00 hos Dansk Jernbane-Klub.

Plats: Fabriksparken 14, kælderen, 2600 Glostrup. Ring evt. tlf. 5353 8003 (Ivan) ved ankomst. Buslinjerne 300S og 500S alt. gode parkeringsmuligheder på stedet.

Oplysninger om deltagelse fås fra e-post: [email protected].

Lokalavdelning Hultsfred

Medlemmar tillhörande lokalavdelningen kallas till årsmöte lördagen den 24 februari 2024 klockan 10:00. Plats: Bageri Björkaholm, Flaten. Anmäl gärna deltagande i förväg på [email protected] så vi vet hur mycket fika vi ska förbereda. Välkommen!

Lokalavdelning Växjö/Uppvidinge

Lördagen den 23 mars kl. 15.00 i Hultanäs järnvägsstation.
Meddela gärna om du kommer så vi vet ungefär hur många vi ska fixa fika till. 070-37 88 402 eller [email protected]